Artikel retourneren

Bent u onverhoopt toch niet tevreden met uw nieuwe paar randgenaaide schoenen? Geen probleem, hieronder leest u hoe u uw schoenen eenvoudig kunt retourneren.

Hoe kan ik de schoenen terugsturen?

U bent toch niet helemaal tevreden met uw nieuwe schoenen of u hebt de verkeerde schoenmaat besteld? Dankzij onze omruilgarantie van 30 dagen kunt u uw schoenen binnen 30 dagen aan ons terugsturen. We vragen u uw schoenen op een zachte ondergrond uit te proberen en het etiket indien mogelijk niet te verwijderen. Retourzendingen vanuit Nederland en België zijn kosteloos indien u het retouretiket gebruikt. Bij ongefrankeerde of zelf gefrankeerde pakketten – zonder ons retouretiket – moet u de extra kosten daarvoor zelf betalen. Als u artikelen wilt omruilen, betalen wij ook de verzendkosten voor de nieuwe levering.

Stap 1: verpakking

Wij raden u aan de schoenen in de originele schoenendoos te retourneren, die precies passend is voor onze schoenen. Vergeet niet de schoenen in de schoenenzakken te stoppen en verstuur de schoenendoos in een normaal postpakketje.

Stap 2: retouretiket

Om uw retourzending met ons retouretiket te versturen, hebben we u in de verzendbevestigingsmail een link naar de retourpagina van DHL gestuurd. Hier kunt u het retouretiket gewoon uitprinten. Als u uw verzendbevestigingsmail niet meer hebt, kunt u een e-mail sturen aan service@shoepassion.com. Wij sturen u dan opnieuw de link naar de retourpagina van DHL of sturen u meteen een retouretiket. Druk het etiket af en kleef het goed zichtbaar op uw pakket.

Stap 3: retourformulier

Vul a.u.b. het retourformulier in dat u samen met uw levering hebt gekregen. U hebt hier de mogelijkheid aan te duiden of het artikel gebreken had, u uw artikel wilt omruilen of liever uw geld terug wilt. Als u het retourformulier volledig invult, kunnen wij uw retourzending sneller behandelen.

Stap 4: versturen

Breng uw pakketje met het retouretiket naar uw postkantoor. Zo betaalt u geen verzendkosten.

Stap 5: afwikkeling van uw retourzending

Zodra uw retourzending bij ons aangekomen is en u uw artikel wilt omruilen, zenden wij u onmiddellijk een ander artikel toe. U hoeft voor deze nieuwe levering geen verzendkosten te betalen. Als uw gewenste model niet meteen leverbaar is, nemen we contact met u op. Bij een terugbetaling is het tijdstip waarop we uw geld overmaken afhankelijk van uw betalingsmethode. Bij terugbetalingen via credit card staat het geld normaal gezien op uw afrekening van de volgende maand, waarbij het er natuurlijk van afhangt wanneer de afrekening van uw credit card precies plaatsvindt.



Opmerking: Stappen 1-4 zijn geen voorwaarde om gebruik te kunnen maken van het herroepingsrecht.

Even wachten a.u.b....

{{var product.name}}

werd in uw winkelmandje gelegd

Verder winkelenWinkelwagen bekijken
Verder winkelen
Winkelwagen bekijken
  Loading...

Wij gebruiken cookies om onze website te optimaliseren en gebruiksvriendelijker te maken. Meer informatie vindt u in onze privacyverklaring. OK