Geen artikelen

 

FAQ

U bent onzeker over de schoenmaat die u moet bestellen of weet niet precies wat de mogelijke betaalmethodes zijn? Geen probleem, hieronder vindt u een antwoord op de meest gestelde vragen. Wij zijn pas tevreden als u dat bent!

Hoe kies ik de passende schoenmaat uit?

Omdat schoenmaten bij verschillende producenten anders kunnen uitvallen, raden we u aan ons meetinstrument uit te drukken om zo uw voeten te meten. In de SHOEPASSION.com-tabel ziet u dan welke schoenmaat u moet bestellen.

Ik heb bij mijn bestelling de verkeerde schoenmaat aangeduid. Kan ik dit nog wijzigen?

Zolang uw nieuwe paar randgenaaide schoenen nog niet naar u toegestuurd is, zijn wijzigingen nog mogelijk. Schrijf gewoon een e-mail aan service@shoepassion.com

Waarom zijn Goodyear schoenen bij jullie goedkoper dan in andere schoenenwinkels?

Als onlinehandelaar bereiken wij een groot publiek en profiteren wij van een lage kostenstructuur. Zo hebben we een effectief distributiesysteem, waardoor wij onze hoogwaardige producten tegen sensationele prijzen kunnen verkopen. Doordat we geen tussenhandelaars moeten inschakelen en ook de merktoeslag wegvalt, sparen we heel wat kosten. Daarvan profiteert u natuurlijk als klant. Andere schoenenzaken kunnen zulke prijzen voor Goodyear schoenen eenvoudigweg niet aanbieden.

Waar worden jullie schoenen gemaakt?

Onze collectie ontstaat in samenwerking met een Zuid-Spaanse schoenmakerij. De schoenen worden in Berlijn ontworpen en dan in Spanje door vaklieden op traditionele wijze met de hand gemaakt.

Hoe kan ik me registreren?

Klik gewoon op Klantenaccount. Hier kunt u zich als nieuwe klant bij ons aanmelden. Als u al artikelen in uw winkelmandje gelegd hebt, gaat u gewoon naar de kassa. Het systeem vraagt u dan of u zich wilt registreren. U hoeft dan alleen de verschillende stappen te volgen.

Hoe veilig is een bestelling bij SHOEPASSION.com?

Als u bij ons uw gegevens ingeeft, gebeurt dat via een veilige verbinding. Wij gebruiken het 128-Bit-SSL-procedé om uw gegevens te beschermen tegen een onrechtmatige toegang van derden. U hoeft zich dus geen zorgen te maken wanneer u bij ons bestelt.

Ik weet mijn wachtwoord niet meer, wat moet ik nu doen?

Indien u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen. Dit kunt u doen via de optie Wachtwoord vergeten, die u naast het wachtwoordveld vindt. Of u stuurt een e-mail naar service@shoepassion.com

Hoe kan ik betalen?

Wanneer u naar de kassa gaat, vragen we u welke betaalmethode u wilt gebruiken. U kunt kiezen tussen iDeal, credit card (Visa & Mastercard), PayPal of vooruitbetaling. Bij de vooruitbetaling kunnen we de schoenen pas naar u toesturen wanneer het bedrag op onze rekening staat.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Verzendingen naar Nederland en België zijn kosteloos bij een bestelwaarde boven 149 €. Bij bestellingen onder de 149 € betaalt u 9,95 € verzendkosten.

Waarom krijg ik geen bevestigingsmail?

Dat kan twee oorzaken hebben. Misschien is onze bevestigingsmail bij uw spam beland of hebt u uw e-mailadres niet helemaal correct ingegeven. Check toch even de mails in uw spam. Wanneer u niets vindt, kunt u ons een e-mail sturen aan service@shoepassion.com

De nieuwe schoenen passen niet. Kan ik ze teruggeven?

Uw nieuwe paar Goodyear schoenen past helaas toch niet? Geen probleem, u hebt bij ons een omruilgarantie van 30 dagen. Retourzendingen vanuit Nederland zijn kosteloos indien u het retouretiket gebruikt. Bij ongefrankeerde of zelf gefrankeerde pakketten – zonder ons retouretiket – moet u de extra kosten daarvoor zelf betalen. Als u een artikel wilt omruilen, hoeft u voor deze nieuwe levering geen verzendkosten meer te betalen. Meer informatie over retourzendingen vindt u onder Artikel retourneren in uw klantenaccount.

De schoenen werden bij het transport beschadigd. Wat kan ik doen?

U hoeft zich geen zorgen te maken. Onze leveringen zijn uiteraard verzekerd en u kunt de beschadigde schoenen meteen omruilen. We vragen u in dit geval contact op te nemen met onze klantenservice en een mail te sturen naar service@shoepassion.com

Hoe lang is mijn bestelling onderweg?

Als u op een werkdag voor 15 uur bestelt, wordt uw bestelling meteen afgewikkeld en uw nieuwe paar schoenen nog dezelfde dag naar u toegestuurd. 3–4 dagen later kunt u dan uw pakje in ontvangst nemen.

Hoe en wanneer krijg ik bericht als een paar schoenen niet voorradig is?

Ons systeem toont u al bij de bestelling of een paar schoenen voorradig is. Als de schoenen uitverkocht zijn, kunt u ze reserveren. Zodra ze dan weer voorradig zijn, sturen we ze meteen naar u toe.

Kan ik bij jullie ook bestellen als ik niet in Nederland woon?

Ook als u in België woont, kunt u op shoepassion.nl bestellen. Wij versturen uw bestelling ook graag naar een Belgisch adres.

Voor klanten uit Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland, Groot-Brittannië en Polen hebben we een eigen SHOEPASSION-shop.

Alle andere buitenlandse klanten vragen we uitsluitend te bestellen op www.shoepassion.com. Indien u nog vragen hebt, kunt u ons een e-mail sturen naar service@shoepassion.com

Informatie over retourzendingen uit het buitenland vindt u op onze verzendkostenpagina of onder de retourpagina van de buitenlandse shop.

Hoe kan ik met jullie contact opnemen?

U kunt een e-mail sturen aan service@shoepassion.com of ons contactformulier gebruiken.

Even wachten a.u.b....

{{var product.name}}

werd in uw winkelmandje gelegd



Verder winkelen Winkelwagen bekijken
Verder winkelen
Winkelwagen bekijken
  Loading...

Wij gebruiken cookies om onze website te optimaliseren en gebruiksvriendelijker te maken. Meer informatie vindt u in onze privacyverklaring. OK